Thursday, December 30, 2010

Selamat Pengantin Baru


Assalamualaikum.. lama aku x update blog ni..cuti2 pon masih sibuk..ptg td baru ja balik dari kulim.. gambar yang aku nak masukkan kali ni, dh lama actually..tp x dak masa nak asingkan gmbar.. ok.. gambar kali ini adalah gmbar kawin..kakak kepada classmate aku smsa d kuin..helmi namanya..hehe.. dia mnta aku tolong ambik gmbar..pd mulanya, aku agak segan..sbb aku x penah ambil gmbar kawin lagi..lagi pon, aku baru sngat2 dlm bidang ni.. slpas puas aku dipujuk, aku terima jgk undangan dia..dlm hati aku kata: "klu aku x pi, bila lagi aku nak bljar?".. so, aku pon pi la.. so, kat sini ada la skit gmbar yang aku boleh kongsi bersama..:)





















3 comments:

  1. ang tangkap ke semua nih ?
    cantik weyh .
    pakar dah na .hox

    ReplyDelete
  2. ok weh.. cm da lma jd photographer.. okeh set aku amik ang naa time aku kawen 9ti hahah ^__^

    ReplyDelete
  3. yap..aku tangkap semua nih..hehe..
    aku masih dok bljaq lagi..hehe..
    bnyak lagi nak dipelajari ni..hehe..
    anyway..thanx..hehe

    ReplyDelete