Friday, December 24, 2010

The Spirit of Java!


hi semua..hehe.. mlm ni aku nak smbung cerita aku ritu..dekat mna ntah yg aku tnggal??..ohh, yg tentang vocation to solo tuh kan?..pada 4 hari bulan yg lalu, terbanglah kami sekeluarhga ke jawa, indonesia..semasa di sana, badan aku jd cm x sihat ja..ntah la knapa..adakah dsbbkn cuaca hujan setiap hari?..or persekitaran yg tidak selesa?..x best jugka la jalan badan x sihat ni..alhmdulillah, aku x demam, cuma selsema skit ja..semasa di sana, aku dapat lihat dan rasa pengalaman baru yg x penah aku alami semasa berada di malaysia..hehe..jauh beza sunggh org sana berbanding org malaysia..dari segi makanannya, pemanduannya, bahasanya dan suasana hidup org disana..hehe..

Selama 6 hari 5 mlam, kami sekeluarga, sempat la pi shopping di sekitar bandar solo..sbenarnya, di solo ni, x ada bnda yang mnarik pon...hehe..kami berkesempatan juga ke jogja pada hari ke3 di sana..pergi ke candi brobudur n pekan ja..nak pi tngok merapi, pak supir kata x boleh..bahaya..hehe.. di sini aku da sedia sedikit gmbar utk tontonan semua..hehe..:)
















p/s: more picture coming soon..

No comments:

Post a Comment